Geert Schipaanboord genomineerd voor Beste Raadslid van Nederland!

IMG_2728-01.jpegwoensdag 23 februari 2022 22:12

ChristenUnie-SGP-fractievoorzitter Geert Schipaanboord is door een inwoner van Leiderdorp aangedragen voor de verkiezing van ‘Beste raadslid van Nederland’. Bij deze verkiezing kan iedereen in Nederland tot 1 maart stemmen op een raadslid dat zich met hart en ziel inzet voor zijn/haar gemeente.

De nominatie van Geert voelt voor de ChristenUnie-SGP-fractie als een bijzondere waardering voor het werk dat hij in de afgelopen jaren mocht leveren. Bij de nominatie zijn de volgende mooie en passende woorden geschreven:

Zeer talentvol en kundig raadslid. Is al langere tijd een stabiele factor in de Leiderdorpse raad. Ondanks dat zijn fractie slechts 1 zetel heeft. Doet mee in de huidige coalitie en is daar het anker van. Constructief, dossierkennis en kan als een van de weinigen scherp debatteren. Hij is nog heel jong, maar weet knap zijn punten (zeer principieel) te maken, maar ook compromissen te sluiten daar waar het algemeen belang de principes kruist. Een voorbeeld dus.

Na tien jaar politiek actief te zijn geweest in Leiderdorp – waarvan nu al bijna acht jaar als raadslid – hoopt Geert na de verkiezingen het stokje door te geven aan Arie Janssen, momenteel burgerraadslid en lijsttrekker. Het zou dan natuurlijk ook bijzonder mooi zijn als Geert bij zijn afscheid van de Leiderdorpse raad deze prijs meekrijgt.

Momenteel is Geert bovendien het enige Leiderdorpse raadslid dat genomineerd is voor deze verkiezing. Houd de eer van onze gemeente hoog en breng ook uw stem uit op Geert! Ga naar https://besteraadslid.nl/raadslid/geert-schipaanboord!