Crisisnoodopvang in Leiderdorp

Levenstroom.jpgmaandag 26 september 2022 21:41

Op maandagavond 26 september sprak de gemeenteraad over het voorstel voor crisisnoodopvang in Leiderdorp. Dat voorstel kan op steun van onze fractie rekenen. En we doen dit omdat de nood zeer hoog is! Dat was ook de reden waarom onze fractie samen met D66 actualiteitsvragen heeft gesteld in de raad van 12 september.
Het is wat onze fractie betreft onbestaanbaar, dat we in ons land vluchtelingen geen onderdak kunnen bieden. Daarom is onze fractie het college dankbaar dat zij niet wegkijken maar een locatie voor crisisnoodopvang hebben aangeboden. Wij ondersteunen dit van harte! En uiteraard ook dank aan de gemeente van Power City Church die tijdelijk hun kerk delen met de vluchtelingen. Mooi dat de kerk op deze manier niet alleen een toevluchtsoord is voor gemeenteleden maar ook een schuilplaats biedt aan vluchtelingen.
Lees onze gehele bijdrage aan het debat hieronder.
TitelBestandsgrootteMIME-type
Bijdrage ChristenUnieSGP met betrekking tot crisisnoodpovang in Leiderdorp.pdf517,0 kBapplication/pdfdownload